شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

برنامه مینویسم پس هستم

منبع ولینک دریافت  مطلب:

 

برنامه مینویسم پس هستم

 

 http://dokaven.persiangig.ir/Programming4fun/SnapShot.zip

 

 

 
 برنامه مینویسم پس هستم
 
 

با سلام به همه استادان عزیز

 

 

امروز با برنامه Get SnapShoT   در خدمت شما هستم.

 

 

خوب حالا ببینیم این برنامه چیه و چه کاری  رو برای ما انجام میده

 

 

 

تا حالا شده بخواین از صفحه ی مونیتور عکس بگیرید (البته)

 

 

شما چطور این کار رو انجام می دید .آیا شما هم مثل

 

 

99.9 درصد کسایی که این کار رو انجام می دن

 

 

 از کلید Print Screen استفاده می کنید ؟

 

 

خوب اگه نخواین از تمتم صفحه تصویر بگیرین چی .

 

 

آیا شما هم تصویر رو به یک برنامه ی ویرایشگر عکس

 

 

 می برین و قسمت مورد نظرتون رو از اون جدا می کنید ؟

 

 

یا اینکه شما هیچکدوم از این کار ها رو نمی کنید و

 

 

 از نرم افزار هایی که برای این کار وجود دارن استفاده می کنین

 

 

و حجم و امکانات گاهی بدرد نخور اونها رو تحمل می کنید

 

 

 

یا اینکه نرم افراری  رو که من نوشتم دریافت می کنین

 

 

که امکانت و مزایای زیر رو داره

 

 

1 – حجم کم

 

2 – توانایی کرفتن تصویر از تمام صفحه یا فقط بخشی

 

 

 که کار بر انتخاب می کنه

 

 

3- امکان گرفتن چندین تصویر پیایی که به صورت خود کار

 

 

 در پوشه ای کنارفایل اجرایی برنامه ذخیره می شن

 

 

4- امکان تعیین یک کلید برای گرفتن تصاویر در حالتی که برنامه

 

 

 در حالت مینیمایز است

 

 

این برنامه فایل های خروجی رو به فرمت بی ام پی در اختیار

 

 

 کاربر قرار میده که در نسخه ای بعدی امکان انتخاب فرمت خروجی

 

 

 از بین چند فرمت فراهم خواهد بود

 

 

این هم ظاهر برنامه

 

 

 

 

 

 

نام برنامه : Get SnapShoT   

 

 

حجم 335 کیلو بایت

 

 

 

نسخه :اول

 

 

لینک دریافت :

 

 

 

 http://dokaven.persiangig.ir/Programming4fun/SnapShot.zip

 

 

 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما
 
 
دوستان و اساتید عزیز هستم
 
 
 منبع: برنامه مینویسم پس هستم
 
 

(محمد دوست  دودوست)
 
 
 
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://programming4fun.blogsky.com/

سلام
از این که مطالب من برتون جاب و مورد استفاده بوده خوشحالم

از اون جایی که ششما هم در بلاگ اسکای می نویسید فکر می کنم این پست براتون جالب باشه

http://programming4fun.blogsky.com/?PostID=2

راستی لطف کنین اگه می خواین از مطالب من بزارین لینک

وبلاگ رو اول مطلب بدین


موفق باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد