شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

بپای عاشقی ها مینویسم از فرزانه شیدا

 
 
 
بپای عاشقی ها   مینویسم
 
 
 
هر آن اشکی که در پای تو ریزم
 
 
 
تورفتی قلب من جا مانده اینجا
 
 
 
ولی تنها توئی ؛؛عشق عزیزم؛؛
 
 
 
پس ازتو دل نمیگیرد قراری
 
 
 
ندارم بعد تو من روزگاری
 
 
 
 
تو رفتی و  زمستان جدائی
 
 
 
 
ترک داده دلم  در بیصدائی
 
 
 
 زاین سرمای تلخ  بیقراری
 
 
 
 
  نمی آید  دگر  برما  بهاری
 
 
 
 
اگر حتی دگر با من  نمانی!
 
 
 
 
نگیرم  دل زتو  درزندگانی
 
 
 
وگر از تو نگیرم هم نشانی
 
 
 
درون سینه  ی من جاودانی
 
 
 
 
بپای عاشقی ها مینویسم
 
 
 
هر آن اشکی که در پای تو ریزم
 
 
 
هر آن اشکی که در پای تو ریزم
 
 
 
اول اردیبهشت ۱۳۸۷/۲۰ آپریل ۲۰۰۸
 
 
ســروده فـــرزانه شـــیدا(ف. شــیدا)
 
نظرات 2 + ارسال نظر
امید سرخ دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ

کاش مــی شد بر جـــــدایی خشــــم کرد شاخه های نســترن را با تواضع پخش کرد کاش می شد خانـــه ای از مهـــر ساخت مهـــــــربانی را در آن سر مشـق کرد روی دل های حقــــــیقی نقــــــش کرد

م.نیلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

قانون معرفت میگه: باهام باشی باهاتم...... دیوونه بشی دیوونه میشم....... مریض بشی مریض میشم...... بمیری میمیرم..... تنهام بذاری ......منتظرت میمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد