شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

نازنینا

 
 
 
نازنینا ناز کم کن که اگر ناز کنی
 
 
با همین ناز مرا خانه براندازکنی
 
 
تومر مطربی ای ناز نگار دل من
 
 
که هر آندم بدلم تازه نوا ساز کنی؟!
 
 
چون روم از بر تو باز بنازم خوانی
 
 
چونکه آیم به برت شیطنت آغاز کنی
 
 
چون شنیدی که نیاز آورد این غمزه وناز
 
 
این کنی تا بدلم جای خودت باز کنی !
 
 
سروده ی فرزانه شیدا
 
 
چهارشنبه
 
۱۳۶۳/۲/۵
 
نظرات 2 + ارسال نظر
آسمان چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.zz87.blogsky.com

سلام ...
قشنگ بود حال کردم
منم آپیدم یه سری بزن خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم....
در ضمن اومدی لطفکن روی یکی از بنر های تبلیغاتی کلیک کن
دوستدارشماخواهشمندآفتاب :::آسمان:::

peyman پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ق.ظ http://www.aftabgardan.iranblog.com

سلام
اگه مایلی لوا منو لینک کن بعد توی وبلاگم به من اطلاع بده تا منم لینکت کنم.البته اگر مایلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد