شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

ای همه من !!! سروده ای از فرزانه شیدا

 
(آه ) شدی به سینه ام
 
 چو آمـــدی بیاد من
 
آتــش داغ من شـدی
 
به گـرمی زیــاد مـن
 
شور وشرار دل شدی
 
شعله ی آتشی به تن
 
سوزش داغ حسرتی
 
به سینه ی فراغ من
 
لحظه به لحظه زندگی
 
تلخ به جام و کام من
 
روح  وجود من  شدی
 
ای همه من " تـمام  من "!!
 
 
دوشنبه 13 خرداد 1387 
 
 فرزانه شیدا
 
 

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
مگه شما چند تا وبلاگ دارید ؟!!
خیلی جالب شد . پس به خاطر همشون ازتون ممنونم .
راستشو بخوای من تازه تو محیط بلاگ اسکای دارم می نویسم و هیچ وقت هم فکر نمی کردم انقدر محیط اش کوچیک و البته اهالیش مهربون باشن .
با اجازه من این وبلاگتون رو هم لینک کردم . با عنوانی که می خواستید .
شاد زندگی کنید و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد