شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

شـعر وادبـیات /هـنری -اجتماعی - جستجوگر(f.sh)

شعر وادبیات از شاعران همراه با مطالب گوناگون

نشد!!!....

  

خواستم  دلی  زغـم  رها  کنم ، که  نـشد

 

دل را ،به  باده ومّی مبتلا کنم ، که  نـشد

 

عمری  گذشت  بر سرِ (امـید ِ‌ روزگار*)

 

بلکه مختصری, دوری از بلا کنم ,که نـشد!

 

گفتم حریم درد ،خانه ی دیرینِ دل که نیست!

 

دل را به پای * فراری*  جدا کنم که  نـشد!

 

دیروز و روزها ،  قصه غم گفته ام  بـسی

 

امروز آمدم بلکه دمی هم صفا کنم. که نـشد!!

 

جز حرف مهر و وفا هیچکس* ز دل نگفت

 

درمانده ام به چه  باید ،وفا کنم  ، که نـشد؟!!

 

شاید حریم محـبت ،جایگاه بی کسی  ست

 

من آمـدم ،دل ‌ِ خویش ،رسـوا کنم  که نـشد!

 

یارا حـدیث عـشق ،صحبت ویرانی من است

 

های !!!... آمدم دل خویش ، (شـیدا *)کنم که نشد!!!!   

 

 

فرزانه شیدا

دوشنبه 13 مهر 1388 ف . شیدا 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
از هزار ، یکی چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://PDFDownload.BlogSky.com

زیباست

امیدوارم راهی پیشنهاد کنید که بتونم با شما ارتباط بیشتری داشته باشم .

برای نمونه : Email

اگر که ممکنه Email تون رو در پاسخ به این نظر بفرمایید که بتونیم باهم ارتباطی داشته باشیم .

با سپاس

فرزانه شیدا جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ق.ظ http://javedane-ha.blogspot.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ شما آدرسش باز نمیشه تا بدونم شما کی هستید بااینحال ایمیل من:
farzaneh.sheida5@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد